Usługi cukierni aktualnie są wspierane przez rozwiązania IT jakimi są systemy, oprogramowanie i aplikacje typu POS. Są one zintegrowane z takimi urządzeniami jak tablet, drukarka, kasa fiskalna (w tym wirtualna nazywana też kasą software-ową).
Pełną ofertę urządzeń oraz ich integracji można sprawdzić w naszym sklepie pod adresem https://abspos.pl/sklep
Zarządzanie zamówieniami w cukierni za pomocą aplikacji POS
Możliwość połączenia systemu z systemem kasowym i innymi urządzeniami przynosi wiele korzyści. Najważniejszymi zaletami używania tabletu zintegrowanego z systemem i aplikacja są:
- bezbłędne wprowadzanie zamówień
- szybkie kolejkowanie
- podgląd na aktualny status zamówień
- łatwe podsumowanie kasowe nawet złożonych zamówień
- centralna informacja dla wszystkich pracowników
- wzrost zadowolenia klientów
Dlaczego warto wdrożyć aplikację POS do cukierni?
Innowacyjne rozwiązania obecne są w codziennym życiu, a ciągły rozwój nowych technologii nie jest już zaskoczeniem. Dlatego też aby sprostać wymaganiom, opcje w aplikacji zainstalowanej na tablecie również są stale doskonalone. Tradycyjne zarządzanie nie jest aktualnie wystarczające. Obecnie to twórca oprogramowania odpowiedzialny jest za to, żeby spełniało ono wszystkie potrzeby cukierni.
Nowoczesne metody zarządzania dążą nieustannie do skrócenia czasu procesów obsługi klienta przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanych produktów i usług. Dlatego możliwość zapisania zamówień na tablecie z aplikacją i zintegrowanym systemem jest dobrym rozwiązaniem dla cukierni. Ta metoda powoduje, że można całkowicie zrezygnować z konieczności prowadzenia odręcznych notatek.
Dzięki możliwości tworzenia kolejki zamówień, każdy klient cukierni wie dokładnie jak długo należy czekać na swoje zamówienie, a wprowadzane dane są czytelne i dostępne dla całego zespołu. Zalet używania tabletu zintegrowanego z systemem ABS POS można wyróżnić wiele. Każdy właściciel cukierni w trakcie korzystania z oprogramowania POS odkryje dużo przydatnych funkcji dostosowanych do jego potrzeb.