Po bardzo trudnym okresie w naszej branży, widać przysłowiowe „światełko w tunelu”. Rygorystyczne obostrzenia zostaną złagodzone i znowu będziemy mogli przyjmować w lokalach Gości. A jak możemy jeszcze lepiej się przygotować, by wrócić ze zdwojoną siłą? Spróbujemy pomóc.

Jak przywrócić lokal do normalnego trybu działania?

Uporządkuj pracę

Nowe otwarcie to szansa na nowy start. Warto właśnie teraz wprowadzić w swojej restauracji system POS (Point of Sale) dla gastronomii. Z pewnością uporządkuje on pracę w każdym lokalu. Przejrzysty panel do zarządzania i dostęp do wszelkich raportów, stanów magazynowych i analizy sprzedaży uprości działanie i zaoszczędzi czas spędzony do tej pory „w papierach”.

Nie rezygnuj z dostaw!

Pamiętajcie, że zniesienie obostrzeń nie musi oznaczać (choć chcielibyśmy, żeby oznaczało) tłumów w restauracjach już pierwszego dnia. Pamiętajcie o tych wszystkich, którzy przez cały czas pandemii przyzwyczaili się, że mogą zamówić u Was dania i odebrać je osobiście, albo poprosić o dostarczenie do domu czy pracy. Dla nich przygotowaliśmy kompatybilną z ABS POS, ale także możliwą do dostosowania do Waszego systemu aplikację Easy QR Menu na Android i IOS. Dzięki niej Klienci nie tylko mają dostęp do Waszego menu z każdego miejsca, w jakim się znajdują, ale także na bieżąco są informowani o nowościach, promocjach czy ciekawych wydarzeniach w Waszej restauracji.
Za to dla tych, którzy nie są przekonani do aplikacji – przygotowaliśmy stronę wciągnij.to, która również umożliwi Waszym Gościom zamówienie ulubionego posiłku i także – a może przede wszystkim – być w stałym kontakcie z Wami!

Wciagnij to

W jaki sposób zwiększyć zyski z lokalu po powrocie?

Obniż koszty

Po tym trudnym okresie, kiedy gastronomia bardzo ucierpiała i wszyscy próbowali ciąć koszty, każdy z nas z pewnością szuka możliwości obniżenia miesięcznych wydatków w swoim gastro. Dlatego też znaleźliśmy rozwiązanie. Jesteśmy w stanie przeanalizować koszty energii i gazu i zagwarantować Wam niższe miesięczne opłaty.

Nie płać zbędnych abonamentów!

Zwykle zakup jakiegokolwiek oprogramowania kojarzy się z abonamentami, dodatkowymi dopłatami za aktualizacje, serwisy i inne usługi. U nas pierwszy abonament, który zawiera utrzymanie danych w chmurze, dostęp do statystyk, analiz i magazynu z dowolnego miejsca na świecie, aktualizacje, pomoc techniczną 24/7, płaci się raz do roku – co 365 dni, co powoduje, że nie musicie co miesiąc pamiętać o rachunkach.

Nie trać czasu!

Mimo, że lubimy i szanujemy Was – naszych Klientów – i uwielbiamy się z Wami spotykać, to szanujemy także Wasz czas i pieniądze. Dlatego też to my przygotowujemy i konfigurujemy urządzenia, wprowadzamy menu, fiskalizujemy i wysyłamy gotowy do działania sprzęt. Później tylko krótkie i łatwe szkolenie online i możecie działać!

 

Przeczytaj także: Jak usprawnić funkcjonowanie restauracji?

 

Mamy nadzieję, że choć trochę pomogliśmy Wam uporządkować myśli, że daliście radę przetrwać ten niełatwy czas i że Wasi Goście wrócą do Was z jeszcze większymi apetytami!