Usługi ciastkarni wspierane są w chwili obecnej przez rozwiązania IT jakimi są systemy, oprogramowanie i aplikacje typu POS. Są one zintegrowane z takimi urządzeniami jak tablet, drukarka, kasa fiskalna (w tym wirtualna nazywana też kasą software-ową).
Pełną ofertę urządzeń oraz ich integracji można sprawdzić w naszym sklepie pod adresem https://abspos.pl/sklep
Zarządzanie zamówieniami w ciastkarni za pomocą aplikacji POS
Możliwość zintegrowania systemu z systemem kasowym i innymi urządzeniami przynosi wiele korzyści. Takie rozwiązanie jak korzystanie z tabletu sparowanego z systemem i aplikacją ma wiele zalet wśród których można wyróżnić:
- poprawne wprowadzanie zamówień
- szybkie kolejkowanie
- podgląd na aktualny status zamówień
- łatwe podsumowanie kasowe nawet złożonych zamówień
- centralna informacja dla wszystkich pracowników
Dlaczego warto wdrożyć aplikację POS do ciastkarni?
Ciągła praca nad wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań nie jest zaskoczeniem. Dlatego też żeby sprostać wymaganiom, opcje w aplikacji zainstalowanej na tablecie również są stale unowocześniane.
W chwili obecnej nowe technologie sprawiają, że tradycyjne zarządzanie jest niewystarczające. Obecnie to twórca oprogramowania dokłada wszelkich starań, aby spełniało ono wszystkie potrzeby ciastkarni
Możliwość zapisania zamówień na tablecie z aplikacją i zintegrowanym systemem sprawia, że możliwe jest znaczne skrócenie czasu obsługi klienta, a także zrezygnowanie z konieczności odręcznego opisywania zamówień.
Dzięki zachowaniu odpowiedniej kolejności zamówień każdy klient odwiedzający ciastkarnię wie dokładnie jak długo należy czekać na realizację zamówienia, a wprowadzone dane są przejrzyste i dostępne dla wszystkich pracowników, co jest ważne przy szerokim i często zmieniającym się asortymencie.
Zalet używania tabletu zintegrowanego z systemem ABS POS można wymienić wiele. Każdy właściciel ciastkarni w trakcie korzystania z oprogramowania POS odkryje wiele przydatnych funkcji dostosowanych do jego potrzeb.